Pages

Wednesday, October 27, 2010

Current Obsession: Wet n Wild Nutty Eyeshadow (Swatches)

Below is my little "Current Obsession" video about Wet n Wild's Nutty eyeshadow, and you guessed it: I'M OBSESSED! It's such a gorgeous color that's great quality and at such a low price! What's not to love? I've been wearing this color almost everyday and haven't gotten sick of it (which I usually do with looks I wear often).



Pictures & swatches:


WnW Nutty-no flash

WnW Nutty- with flash

left to right: NARS Ashes to Ashes, WnW Nutty, MAC Satin Taupe

Swatched in same order: left to right: NARS Ashes to Ashes, WnW Nutty, MAC Satin Taupe (no flash)
left to right: NARS Ashes to Ashes, WnW Nutty, MAC Satin Taupe (with flash)

I really hope you check this shadow out, it's become one of my all time favorites. It's perfect when you don't want to think about what to wear and don't feel like spending time on a lid/crease color look!

10 comments:

Carolanne Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

i agree. this eyeshadow is THE BOMB DOT COM!!! haha =P loves!<3 and the best thing is that i dont have to stress over using it as much as i do since it's SO FREAKIN' CHEAP!!! WnW has really upped their game!!

Cutiegingerbread Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Carolanne LOL i DEFINITELY agree, it's so cheap u don't have to worry about it but it's such amazing quality!

BabyFabzMom Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Thanks for the post, I will definitely pick this up!

Anonymous Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

i love the shadow!!! heard it was also a good dupe for VS private beach shadow as well =)


=) wiccakat

Cutiegingerbread Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@babyfabzmom hope u love it!!

@wiccakat ah, forgot to include that one! it's kind of similar but private beach is more purple =]

Dinorah ♥ Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

They're sooo similar. I want to get it now lol <3


btw I kinda shouted you out on my blog lol Hope you don't mind I put up your pic. <3

Cutiegingerbread Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@dinorah aww i just saw! thank u so much for the shout out! ur so sweet =]

Eli Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Yulia what are you doing to me.... First Michele1218 and now you (lol). I am a sucker for all things taupe and neutral colors (I have a lot already but a girl can never have enough) Sooo as the follower that I am I went out and bought Nutty. Its a beautiful color and I'm glad I have in my collection (that has grown too much). Thank you for the recommendation, most of all I love the price.

Ps what do you think of Chanel Taupe Gris yeah or nah?

sorry for the long post! :-)

Cutiegingerbread Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Eli LOL!! I'm sorry!! hahaa glad u like it =]

and I don't have it lol I think $28 for an e/s is a bit much =]

MISO-HAPPY Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Do you happen to know if WnW in Nutty is more similar to NARS in Lola Lola?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...